مطالب مرتبط:
مدیرکل بنیاد شهید فارس از حضور مردم در انتخابات قدردانی کرد
آغاز شمارش آرا؛ استاندار گیلان از حضور پرشور مردم در انتخابات قدردانی کرد
قدردانی آل صادق از حضور کم نظیر هموطنان مقیم و زائر در عراق در انتخابات ایران
برگزاری انتخابات ایران در آمریکا/ حضور صندوق های رای در 21 یاالت
همتی رییس اسبق بانک مرکزی با حضور در حسینیه جماران در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 تیر 1403 ساعت 15:252024-06-29سياسي

مدیرکل بنیاد شهید فارس از حضور مردم در انتخابات قدردانی کرد


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در پیامی از حضور پرشور مردم و به خصوص خانواده های معظم شهدا و ایثارگران فارس در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قدردانی کرد.

- ایسنا/فارس مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در پیامی از حضور پرشور مردم و به خصوص خانواده های معظم شهدا و ایثارگران فارس در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قدردانی کرد.

در پیام ابراهیم بیانی آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم حضور پرشور و آگاهانه ملت شریف ایران اسلامی به خصوص خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، لبیک گفتن به دعوت رهبر معظم انقلاب و نظام مقدس اسلامی و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل(ره) و شهدای عزیز به ویژه شهیدان خدمت است.

احساس تکلیف مردم با بصیرت و همیشه در صحنه، برای تعیین سرنوشت خود، سربلندی، عزت و اقتدار ایران اسلامی را برای جهانیان متجلی می کند.

اینجانب ضمن تقدیر از حضور پرشور ملت شریف ایران اسلامی جهت شرکت در این صحنه انتخاباتی، از عزیزانی که تاکنون موفق به شرکت در انتخابات نشده اند دعوت می کنم تا به نیابت از امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و شهدای گرانقدر در ساعات پایانی انتخابات در این حماسه ملی شرکت کرده و با حضور و مشارکت حداکثری خود موجب سرافرازی و اعتلای ایران


برچسب ها: انتخابات ریاست جمهوری - خانواده های معظم شهدا - بنیاد شهید و امور ایثارگران - ایثارگران - انتخابات ریاست - چهاردهمین دوره - ریاست جمهوری
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل بنیاد شهید فارس از حضور مردم در انتخابات قدردانی کرد

مدیرکل بنیاد شهید فارس از حضور مردم در انتخابات قدردانی کرد